Известие

Collapse
No announcement yet.

не може да запали - 2,0тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не може да запали - 2,0тс

    Здравейте колеги,
    имам 145 туин спарк 2000 година, имам и газова обикновенна уредба само с реле и когато съм на газ лампичката за дюзите или инжекционна свети постоянно че има грешка. както, понеже съм за смяна на свеши от време на време гърми и слизам та оправям колекторите ако са се разместили, свалях да почистя стъпковото моторче и след това колата не иска да запали, проверих бушоните няма проблем с тях , смених някой по стари за по сигурно но светва code като дюзите ги няма изобщо на таблото, проверих да не се е разместил ключа на имобилайзера . там си е наредрелето което е отпред за дюзите цъка което би трябвало да означава че работи, за по сигурно ги размених с това до него и пак съшото, , проверих свещите оказа се че няма ток в тях, на помпата отзад съшо , поръчах си кабел за диагностика, понеже съм в едно затънтено село и ще сляза да видя какво ще покаже диагностиката, друго което е мнофо л=бопитно е че когато откача кабела които е изходящ от ECU-то вътре всички лампи се появяват,намира си ключа и дюзите светват, не съм проверил дфали има ток до свещите тъй като бях сам и нямаше как но това е само при откачена букса при слагане обратно светва пак кода.ще бъда благодарен за съвети и предположения и хиляди благодарности на алфистите от враца за помощта която ми оказват
    145.2000 ts

  • #2
    с кабела нищо няма да направиш щото няма да можеш да се вържеш. нямаш захранване към еку-то.
    проверявай релетата и бушоните до акумулатора.
    точка

    Comment


    • #3
      Провери си захранването на ЕКУ-то,мисля,че на букса "А" пин 8 трябва да имаш + на контакт, пин 18 постоянен + (по памет,дано не бъркам)

      Comment


      • #4
        колегата Колев излезе прав за екуто, сега остава да видя релетата и бушоните пак и да видя ходи ли = на пиножете, единствено немога да се сетя как се проверяват релетата и дали понеже имам и аларма дали тя не е нещо проблема, като с уговорката че досега не съм имам проблем с нея понеже не я използвам,
        145.2000 ts

        Comment


        • #5
          ако алармата си има някакъв имобилайзер, може и от нея да е, ама най-вероятно си разкачил нещо като си ровил.
          точка

          Comment


          • #6
            vвсе още няма развитие по - проблема ми, започвам да се съмнявам в датчика на коляновия вал, но нямам идея какви са "сиптомите" ако неработи какво ше показва на таблото, ако някой знае да сподели , благодаря предварително
            145.2000 ts

            Comment


            • #7
              Ако не работи, ще ти свети дюзата и няма да пали. На диагностика се хваща. Обикновено отначало почва да прави мизерии само на загрял мотор, а като изстине тръгва.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от псстт Покажи съобщение
                vвсе още няма развитие по - проблема ми, започвам да се съмнявам в датчика на коляновия вал, но нямам идея какви са "сиптомите" ако неработи какво ше показва на таблото, ако някой знае да сподели , благодаря предварително
                При неработещ датчик няма да имаш ток на свещите и ще ти светне червената дюза,но ти казваш,че и бензиновата помпа не се чува...последно чува ли се или не?

                Comment


                • #9
                  здр

                  оказа се че еку-то е замасило явно от не добре свързана маса, взеха го дано да се оправят колегите от Враца
                  145.2000 ts

                  Comment

                  Working...
                  X